Връщане на стока, замяна на стока и рекламации

Връщане на стока

Магазин „MimiKids.bg" Ви дава правото да върнете закупения продукт в 30 (трийсет) дневен срок от получаването му.

Потребителят има право, без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина, да върне стоката в срок от 30 (тридесет) календарни дни, считано от датата на получаване на стоката, ако стоката не е ползвана, разпечатвана, с нарушен търговски вид съгласно чл. 50 от Закона за Защита на Потребителите (ЗЗП).

Моля използвайте формата за обратна връзка, където трябва да посочите, че желаете да върнете стоката, причина за връщането (по желание), номера на поръчката, която сте направили и желанието от ваша страна за как да Ви бъде възстановена сумата.

След като изпратите заявка за връщане, ние ще се свържем с вас за да уточним детайлите.

Не изпращайте към нас пратки преди да сме се свързали с вас по телефона.

, при следните условия: 

1. Продуктът трябва да бъде в оригиналния си вид, опаковка и качество.

2. Продуктът не трябва да е преминавал през никаква обработка - пране, носене, гладене, рязане и други действия, нарушаващи целостта му и първоначалния му търговски вид, както и не трябва да е премахнат етикета.

3. Разходите за връщането на продукта са за сметка на клиента.

4. Ако състоянието, в което ни връщате продукта не отговаря на посочените по-горе условия, магазинът си запазва правото да Ви го върне обратно, като разходите ще са за Ваша сметка, а сумата, с която сте го закупили, става невъзвращаема.

5. Възстановяване на сумата за закупен продукт става по няколко начина: на посочена от Вас банкова сметка или в офис на курерска фирма Еконт или в брой в офиса на фирмата ни. Възстановяне на платената сума става само след приемане на пратката от наша страна и след като се уверим в нейната цялост.


Замяна на стока

Магазин „MimiKids.bg" Ви дава правото да замените закупения продукт в трийсет дневен срок от получаването му.
В случай, че поръчаният артикул не ви е по мярка или не отговаря на вашите очаквания имате право да го замените с друг. 
Всички транспортни разходи по замяната са за сметка на клиента.

При замяна на артикул, който вече ви е доставен можете да направите нова поръчка, където да посочите новия размер, който желаете да получите.

След като направите поръчка с цел замяна, очаквайте да се свържем с вас по телефона за да уточним детайлите по замяната.

В случай, че срещнете някакви затруднения използвайте контактната ни форма за обратна връзка и ние ще се свържем с вас.

Новият артикул ще ви бъде изпратен, след като получим този, който искате да замените и се уверим, че са изпълнени условията за Запазен търговски вид на стоката. 
Условията за Запазен търговски вид на стоката са:

1. Продуктът трябва да бъде в оригиналния си вид, опаковка и качество.

2. Продуктът не трябва да е преминавал никаква обработка - пране, носене, гладене, рязане и други действия, нарушаващи целостта му и първоначалния му търговски вид, както и не трябва да е премахнат етикета.

Ако състоянието, в което ни връщате продукта не отговаря на посочените условия, магазинът си запазва правото да Ви го върне обратно, като разходите ще са за Ваша сметка, а сумата, с която сте го закупили, става невъзвращаема.

При положение че точки 1и 2 са спазени. Ние ще Ви изпратим на посочен от Вас адрес нов избран от Вас продукт. 

Разходите за доставката са за сметка на клиента. 
Ако сумата на новия продукт/и е като сумата на първоначално избрания от Вас продукт, няма да заплащате нищо, освен доставката. 
При положение, че новия продук/и е с по-голяма стойност ще доплатите само разликата и доставката с такса наложен платеж. 
При условие, че изберете продукт на по-ниска стойност, разликата може да бъде използвана като кредит при бъдещи покупки от ваша страна.


Рекламации

При получаване на стоката потребителят е длъжен да я прегледа обстойно и в случай, че констатира явни дефекти, липси или други недостатъци има право да я откаже. 
Ако клиента не се възползва от това си право, пратката се смята за одобрена и той губи правото по-късно да претендира, че стоката му е доставена с явни дефекти, липси или други недостатъци.
Рекламация се прави, когато закупената стока не съответства на договореното между страните по договора за продажба. 
Несъответствието в договореното между страните може да се изразява в:
•    производствени дефекти на стоката;
•    констатирани липси на части от стоката;
•    изпратена е грешна стока, различна от поръчаната;
•    несъответствие с обявения размер и/или цвят - стока, изпратена в различен размер и/или различен цвят от поръчания;
•    повреда на стоката при транспортирането.
Рекламацията може да се предяви пред MimiKids.bg на посочения имейл адрес info@mimikids.bg, като едновременно с това Клиентът трябва да върне стоката в рамките на 30 (триисет) дни от получаване на стоката.
При рекламация Клиентът може да избере замяна на конкретния артикул за същия без дефекти или в друг размер, или друг цвят, или връщане на стоката срещу възстановяване на платената сума. 
Консултант на електронния магазин може да предложи замяната на артикула да е със съвсем друг артикул при изравняване на цените – или Клиентът доплаща, ако другият артикул е по-скъп, или се предлагат два артикула за същата цена, или на Потребителя се възстановява разликата между заменения и новия артикул, ако цената на новия артикул е по-ниска от платената от Потребителя цена.
Връщането на стоката при рекламация, в случаите извън фабричен дефект или повреди при транспорта, се осъществява при следните условия:
•    Оригинален търговски вид (стоката не е скъсана, надраскана, носена, прана, гладена).
•    Не са налице повреди, причинени от неправилна употреба.
Връщането на стока, при рекламация, може да се направи по начина и на адресa посочени върху стоковата разписка, с която Клиентът е получил поръчката


СТАНДАРТЕН ФОРМУЛЯР ЗА УПРАЖНЯВАНЕ ПРАВО НА ОТКАЗ

 

До ...........................

/името на търговеца/

................................................................................

/адрес, ЕИК/

С настоящото уведомявам, че се отказвам от сключения от мен договор за покупка на следните стоки/услуги:

.......................................................... /описание на продукта/

Стоката е поръчана на ......................

Стоката е получена на ...................... /посочва се датата на получаване от потребителя/

.................................................................................../Име на потребителя/

Гр./с...................................................................... /Адрес на потребителя/

 

...................                                                                             ..................................

/Дата/                                                                                 /Подпис на потребителя/

 

Потребителят има право в срок от 14 дни да се откаже безусловно от договор от разстояние или от договор извън търговския обект, без да заплаща каквито и да е разходи, с изключение на тези за доставка в случай, че е избрал различен от стандартния най-евтин за търговеца начин за доставяне на поръчката, както и разходите за връщането на стоката обратно.

14-дневният срок започва да тече от датата на:

  • сключване на договора – при договор за услуги;
  • приемане на стоките от потребителя или от трето лице, различно от превозвача

В рамките на 14 дни след заявеното желание за отказ от договора потребителят следва да върне стоката на търговеца. В срок от 14 дни, считано от датата, на която е бил уведомен за решението на потребителя да се откаже от договора, търговецът възстановява всички суми, получени от потребителя, включително разходите за доставка.