Често задавани въпроси

Често задавани въпроси

I. ПОРЪЧКИ

Въпрос: Как мога да си поръчам от вашия сайт?
Отговор: Вие можете да поръчате по три начина:
- Чрез бутона "КУПИ СЕГА" и следване на стъпките;
-  Чрез телефонно обаждане на нашия телефон 02 / 981 32 58 (стандартна тарифа);
- По имейл info@mimikids.bg. 

II. ПЛАЩАНЕ
Въпрос: Как мога да платя стоките поръчани от Вашия сайт?
Отговор: Вие можете да платите по два начина:
- Първия начин e с наложен платеж – плащате на куриера при доставката;
- Втория начин е с банков превод – превеждате парите за поръчка на стоките, които сте си избрали по банков път по наша банкова сметка. Плащането по банков път става предварително, срещу издадена от нас проформа фактура. След като получим плащането, ние ще Ви издадем оригинална фактура и ще изпратим стоката.

Въпрос: Какво означава „НАЛОЖЕН ПЛАТЕЖ”
Отговор: Наложен платеж означава, че Вие заплащате сумата за стоките, които сте избрали при получаване на пратката на посоченият от Вас адрес или на място в удобен за Вас офис на куриерската фирма "Еконт" или “Спиди”.

Въпрос: Когато правих поръчката по погрешка съм отбелязъл плащане по банков път. Мога ли да променя това и да платя с наложен платеж?
Отговор: Да, можете.
При обаждане от наш сътрудник, за да си потвърдите поръчката, просто му кажете желанието си за промяна начина на плащане.
Също така, можете да ни изпратете е-майл или ни се обадете по телефона за да сменим начина на плащане от „банков път” на „наложен платеж”!

Въпрос: Сумата на поръчката ми е 55 лева заедно с доставката. Трябва ли да заплащам нещо допълнително на куриера при доставката или това е окончателната сума?
Отговор: В момента в които си направите поръчка от нашия сайт, Вие получавате отговор от нас за потвърждение на поръчката. На куриера при доставката, дължите точно такава сума, която е написана в и-мейла за потвърждение и нито стотинка повече.

III. ДОСТАВКИ

Въпрос: С коя куриерска фирма се изпращат пратките?
Отговор: Вашите доставки се обслужват от куриерска фирма "Еконт" или “Спиди”. Вие получавате 10% отстъпка от цената на доставката на фирма "Еконт" и 35% отстъпка от цената на доставката на фирма "Спиди”.

Въпрос: Каква е цената за доставка в България?
Отговор: Цената за доставка в цяла България, при поръчка на стойност 50,00 лв. или повече е БЕЗПЛАТНА.
За поръчки до 49,99 лв. цената е според тарифата на куриерските фирми. Ще я видите при правене на поръчка, преди да финализирате/поръчате избраните от Вас артикули.

Въпрос: От провинцията съм. За колко време ще ми пристигне пратката?
Отговор: Поръчките се обработват и доставят в рамките на 1 до 3 работни дни.
Поръчките, направени събота и неделя или по време на официални празници се обработват и изпращат на следващия работен ден.

Въпрос: От по-малко населено място съм, направих си поръчка и минаха повече от три дни, а още не съм я получил?
Отговор: В някои по-малки населени места, куриерските фирми доставят само в определени дни от седмицата, а не всеки ден (обикновено вторник и четвъртък или понеделник, сряда и петък). В този случай, Вашата пратка може да се забави повече от три дни (зависи от деня на поръчката и от деня на доставка във Вашето населено място). При всички случаи, пратката не би трябвало да се забави повече от седмица.    

Въпрос: Можете ли да изпратите моята пратка с друга куриерска фирма, а не с "Еконт" или “Спиди”?
Отговор: Да, можем да изпратим пратката Ви с желаната от Вас куриерска фирма, но в този случай, цената за доставка е според тарифата на фирмата, която сте избрали и няма да важи за Вас безплатната доставка за над 50,00 лв.

IV. ПРОДУКТИ:

Въпрос: Мога ли да дойда на място да разгледам дрехите които предлагате?
Отговор: Да, можете. Но ние имаме само склад, не разполагаме с магазин. 

Въпрос: Поръчах си една дреха, а в сайта пише, че я няма. Това значи ли, че няма да я получа?
Отговор: Ако дрехата, която сте си поръчали е била последна бройка, след Вашата поръчка тя е свършила и затова в сайта се изписва „Няма наличност”. Това значи, че Вие ще си получите дрехата, но ако някои след вас се опита да поръча от същата дреха, няма да може.

Въпрос: Какво да правя, ако не съм сигурен кой размер да поръчам?
Отговор: Ако не сте сигурни кой размер да поръчате, моля използвайте приложените таблици с размери към всеки продукт.
Ако поръчате размер, който се окаже, че е неподохящ, можем да го заменим, но Вие трябва да поемете транспортните разходи в двете посоки.

Въпрос: Получих продукт, който се различава от поръчаният от мен. Какво да правя?
Отговор: Ако сме объркали поръчката Ви по наша вина – моля свържете се с нас (по телефон или по и-мейл).
Върнете ни за наша сметка сгрешения артикул и след това, ние ще ви изпратим с безплатна доставка точно това, което сте си поръчали първоначално!

Ако не намирате отговор на въпроса си, моля свържете се с нас.

Приятно пазаруване!